joi, 2 iunie 2011

Running in the rain

Nu cred ca m-am destainuit niciodata atat de mult intr-un articol cum urmeaza sa o fac:
"Ce sa te mai faci si cu ploile de vara?Apar cand nu te astepti si dispar tot atat de repede , right ? Chiar daca ieri a fost o "cloudy day" , mi-am zis ca nu o sa incepa ploaia tocmai atunci cand o sa plec de la scoala(stiti prea bine deviza atat de absurda cu "nu mi se intampla tocmai mie ")..Paradoxal , astrele nu au tinut cu mine ....Bucuria de a fi scapat de la ultima ora a fost stirbita de un nor cenusiu de toata frumusetea care ar fi fost un deliciu pentru mine daca as fi fost in casa:) Pe tocuri ,fara umbrela evident ,am inceput sa "merg mai repede" cu una dintre cele mai bune prietene inca din copilarie ....Pe strada noastra lucrurile ne erau deja ude ...la fel si parul,insa am inceput sa radem ...De ce ? Habar nu am :poate ca eram foarte amuzante ,poate ca ne-am dat seama prea tarziu ca era inutil sa mai alergam sau poate ca era un moment unic in care "lacrimile stelelor" ne mangaiau chipurile...Pana la urma ne bucuram cel mai mult de lucrurile marunte. In sfarsit, am ajuns acasa , peste cateva minute s-a luat si curentul ,iar eu m am asezat turceste pe canapeaua din salon (influentata de turbanul din cap cred) si am inceput sa citesc o noua carte in miresmele de soc puse la uscat :)"
Have a great and rainy day!
X.O.X.O Quiet Color

Un comentariu:

  1. ai dreptate...chiar a fost frumos...adica nu mereu te intalnesti cu o ploaie din asta, torentiala..

    RăspundețiȘtergere