sâmbătă, 27 august 2011

Pandora's box


Hey ,ce faceti in ultimul week end de vara ? Eu imi gasesc inspiratia intr-un capitol extrem de drag mie si anume :mitologia.Ca tot e un blog de moda,frumusete,etc , am fost influentata de curiozitatea feminina pe care o detine pana si un caracter mai introvertit . Pandora este personajul mitologic a carei poveste explica geneza acestui impuls specific feminin .Pentru a nu ma apuca sa dau copy paste de pe wikipedia (ceea ce nu e deloc genul meu) am facut o fotografie dintr-un dictionar mitologic universal .Aa, si era sa uit o alta sursa a inspiratiei mele a fost cadoul facut de sora mea mai mare ,o cuite vintage de bijuterii care se potriveste de minune cu statueta de care imi agat cerceii lungi si colierele .
Have a great weekend !:)







Spaţiere de la stânga la dreapta

Un comentariu: